Odmah se primećuje da je obnovljeni „pikanto“ porastao u odnosu na svog prethodnika. Sada je 60 mm duži i sa 15 mm većim međuosovinskim rastojanjem, korejski gradski mališan donosi više prostora u kabini, što posebno odgovara putnicima smeštenim na zadnjoj klupi. Prednja sedišta, koja uz doplatu mogu čak imati i grejače, izuzetno su udobna, pa i neko duže putovanje sa „pikantom“ ne predstavlja problem. Osim toga, i prtljažnik je sada veći i sa zapreminom od 200 litara sasvim je dovoljan da u njega stanu stvari za vikend-putovanje ili nedeljnu nabavku namirnica, dok sa oborenom zadnjom klupom zapremina prtljažnika povećava se na solidnih 870 litara. Kad smo već u kabini, odmah da kažemo da ostava za sitnice ima „na svakom ćošku“, a posebno zanimljiv detalj jeste velika fioka ispod suvozačevog sedišta. Takođe, završna obrada, kožom obložena ručica menjača i upravljač (nudi čak i komande za audio sistem), koji se standardno dobijaju u višim paketima opreme, ostavljaju utisak kao da niste u automobilu A segmenta, već u nekom višem.
Odmah se primećuje da je obnovljeni „pikanto“ porastao u odnosu na svog prethodnika.
Sada je 60 mm duži i sa 15 mm većim međuosovinskim rastojanjem, korejski gradski mališan donosi više prostora u kabini, što posebno odgovara putnicima smeštenim na zadnjoj klupi.
Prednja sedišta, koja uz doplatu mogu čak imati i grejače, izuzetno su udobna, pa i neko duže putovanje sa „pikantom“ ne predstavlja problem. Osim toga, i prtljažnik je sada veći i sa zapreminom od 200 litara sasvim je dovoljan da u njega stanu stvari za vikend-putovanje ili nedeljnu nabavku namirnica, dok sa oborenom zadnjom klupom zapremina prtljažnika povećava se na solidnih 870 litara. Kad smo već u kabini, odmah da kažemo da ostava za sitnice ima „na svakom ćošku“, a posebno zanimljiv detalj jeste velika fioka ispod suvozačevog sedišta. Takođe, završna obrada, kožom obložena ručica menjača i upravljač (nudi čak i komande za audio sistem), koji se standardno dobijaju u višim paketima opreme, ostavljaju utisak kao da niste u automobilu A segmenta, već u nekom višem.
Dizajn nove generacije „pikanta“ svakako deluje dosta atraktivnije od prethodnika, posebno sa novom prednjom maskom koja je poprimila korporativni izgled čitave nove „kija“ porodice. Još agresivnije od verzije sa petora vrata izgleda trovrati „pikanto“ koji će više svideti mlađim kupcima. Ipak, ono što se nama najviše dopalo jeste okretnost i lakoća upravljanja ovim malenim automobilom, što će posebno odgovarati onima koji najčešće kruže gradom u potrazi za parkingom. Dovoljno je reći da prečnik zaokreta kod „pikanta“ iznosi svega 4,9 metara! Nema tog parkinga sa kojeg se ne biste izvukli za tili čas.
Najmanja „kija“ dolazi sa dva benzinska motora, zapremine 1.0 i 1.2 litara, raspona snage od 69 do 85 konja, dok je potrošnja goriva kod testirane verzije iznosila koji litar više od fabrički propisane. Mada, ukoliko pazite i, recimo, slušate indikator stepena prenosa, a klimu koristite povremeno, možete dodatno sniziti potrošnju. Osim toga, sa isključenom klimom motor je startniji, pa je „pikanto“ tada zabavniji za vožnju.
Spisak standardne opreme novog modela zaista ide u nedogled. Tako uz sedam godina garancije, u standardnu opremu spada čak šest vazdušnih jastuka, putni računar, indikator stepena prenosa, servo upravljač, ABS... Uz više pakete opreme, između ostalog se dobija klima-uređaj, ESP, komande audio-sistema na upravljaču, grejanje prednjih sedišta, blutut, parking senzori, kao i točkovi od 14 inča. Cene počinju od 7.990 evra, a uvoznik za modele sa lagera nudi specijalni promotivni popust u iznosu od 600 evra.